sushi och bak

Grabbarna åkte till badhuset i morse, tillsammans med Mankan, Danne och Hanna, så jag, Maya, Irene, Jessica och Elin bestämde för att ses vi också! :-)

Planen var en promenad till Torekällberget, men sen började vi fundera på om det var öppet eftersom det är helgdag...
Så det slutade med att vi köpte med oss sushi från stan och gick hem till Irene.

Efter maten så kröp vi upp i soffan med kaffe/te och skvallrade och pratade så där som vi tjejer kan! :-)
Vi planerade bland annat en dag på spa, när jag och Jessica väl slutat amma. Och den dagen ser jag redan framemot! :-)

Har även hunnit med att baka lite bröd. Tanken var att jag skulle göra tekakor, men mjölet tog slut ganska så tidigt, så det blev till att baka med lite grövre mjöl.
Det slutade med att kakorna inte riktigt jäste, vet inte om det berodde på mjölet eller ej, men de blev rätt goda ändå! :-)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss