årets första snö

Inatt när jag ammade, så såg jag att det snöade! Min första tanke var, att jag måste fotografera så att barnen får se, ifall det nu skulle ha försvunnit till morgonen...



Ja, jag var jättetrött inatt, så bilden är därefter också... Men! Det snöar ju iaf! :-)

Nu hade jag ju inte behövt oroa mig, marken ligger vit än.
Lite i tidigaste laget tycker jag nog. Jag har inte ens hunnit handla vinterkläder till Lucas, varken skor eller kläder.
Fast blir det som det "brukar" så är det borta om några timmar. Och det gör inte mig ett dugg! Även om jag gillar snö.

Nu ska jag fundera på om jag vågar mig in till stan, vilket jag verkligen skulle behöva... saknar nämligen vinterdäck på bilen.
Jo, det tror jag nog att jag gör. Så får det bli!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss