en höstpromenad

Jag packade ner Maya och kameran i vagnen tidigare idag, och begav mig ut för att leta efter höstmotiv att fotografera.
Det var allt för länge sen jag fotade, känns som att tiden inte riktigt finns. Eller att den tid som finns, fylls med annat....

Men idag drog vi iväg, och det blev en hel del höstiga, lantliga bilder.
Vi gick en runda som är en av mina favoritrundor, och normalt tar det ca 50 minuter att gå den i raskt tempo, idag tog det dryga två timmar.... Vi njöt av naturen. Det är så vackert!

Höstdagar som denna har jag gärna fler av! De får mig att må bra!







Så mäktigt med alla vackra färger!


Försökte någon få mig att vända om genom att blockera vägen tro...? Nåväl, jag gick snällt runt...










Nyfikna fårskallar. :-)


Har fårskallarna försökt rymma tro...?


Dags att ta upp båten!
Postat av: Jenny A

Åh, vackra bilder! Jättemysigt att komma ut i naturen! Höstkram!!

Jenny

 2010-10-12     21:09:44     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss