fredagsmys

Ikväll har jag varit hos Carina på en Må-bra-kväll, och det är alltid lika nyttigt att bli lite påmind om kroppens välmående.
Man får sig en tankeställare.
Det finns så mycket som jag skulle vilja handla, men produktena är inte gratis så det får bli en eller ett par saker varje gång.
Idag blev det påfyllning av den alldeles underbara Aloe Vera Gelly, den börjar nämligen sina i skåpet.



Sen investerade jag i ett cerat, som skall få mig att bli kvitt mitt lypsyl-beroende, får väl se om det går... Omöjliga uppgift!

Inspirerad av kvällens ämne kom jag hem, tog bort nagellacket på tånaglarna, filade och badade fötterna, målade om naglarna och nu sitter jag här med fussingarna insmorda i Propoliscremen, som är en fet kräm, bra till det mesta.
Från babyrumpor till mina spruckna hälar. Och också ett måste i mitt badrumsskåp. :-)



Så, nu har jag gjort lite reklam också! ;-)
Faktiskt så är det är helt fantastiska produkter! De två produkterna ovan använder jag dagligen, som ansiktscreme. Bland annat.

Och, hurra hurra, så skötte sig Maya riktigt bra hos Carina! Jag var inställd på att lämna in min beställning och bege mig hemåt ganska så snart. Men hon bubblade och skrattade.
Jag tror att hon tycker att det ibland är lite roligt att få se andra trynen än mammas. Här fanns många härliga tanter som hon skrattade med, hos och åt! :-) För den här tanten ser hon ju mest hela dagarna. Omväxling förnöjer. :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss