halloween

Jag fick dras med min huvudvärk hela kvällen igår, dock kändes det bättre och bättre under kvällen.
Det jobbiga är att jag blir så fruktasvärt trött av migränvärken, och trött var jag igår, jättetrött.

Men trots mina besvär så hade vi en jättetrevlig middag här hemma med Pia, Peter och barnen!
Vi trodde att det skulle komma spöken och ringa på dörren, men de lyste med sin frånvaro.
Så då var ju vi tvungna att proppa i oss godiset, som var inhandlat för "bus-eller-godis"-monster. Jo, det VAR det faktiskt!! ;-)

Lucas hade gjort en egen pumpalykta, och Hannes fotograferade den:





Tack Pia och Peter för en mysig kväll!!

Imorse fick jag en välbehövlig sovmorgon.... Halv elva slog jag upp mina ögon och klev upp. Då skickar Hannes ner mig i sängen igen, och några minuter senare kommer hela familjen in med en smarrig frukost.
Å, vad det är mysigt, och helt klart värt alla smulorna i sängen! :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss