6 år!

Idag blir min lilla kille lite större, närmare bestämt 6 år! Jösses, vart tar tiden vägen???

Vi väckte honom med skönsång (eh, nja...), frukost och presenter i morse, och fick till slut skynda oss till skolan eftersom vi fastnade i hans Gormitti- och Bakuganvärld. :-)

Vi har en tradition här hemma som säger att den som har födelsedag får välja middag. Och Hannes, som älskar att titta på Halv åtta hos mig, bestämde att vi skulle äta 3-rätters. Förstås!
Så ikväll har vi ätit fiskpinnar till förrätt, makaroner och köttbullar till varmrätt, och våfflor med glass och sylt till efterrätt. :-)


Denna lilla sötnos har vuxit...


...och blivit denna fantastiskt söta kille!

Grattis på din dag, min fina kille! <3
Postat av: Nina

Lika söt då som nu♥♥♥

 2010-09-09     16:41:30     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, nog kan man se drag av Maya i killens bebisbild! Vad kul att han gillar halvåtta hos mej, det gör jag med! Fast jag har inte tre-rätters så ofta....Grattis i efterskott!Från Anna och HUNDEN Cliff!!

 2010-09-10     10:20:11     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss