dag 4, hur långt är 12000 steg egentligen???

11467 står stegräknaren på just nu.
Jag får ta ett par varv runt huset så har jag nått även dagens mål!

Men det har varit segt idag. Till en början blev det inga steg alls, på Lekslottet satt vi mer eller mindre stilla.
Sen var vi och handlade, inte någon jättepromenad precis.

Väl hemma så snörade jag på mig gympadojorna och drog iväg för att gå ihop mina steg.
Jag gick och jag gick, men det kändes som att stegmätaren stod still.
Jag mätte precis min runda på nätet och den var 9,5 km, och då har jag fortfarande dryga 500 steg att gå.
De där 12 000 stegen räcker visst längre än jag trodde....

Nåja, nu ska jag ut och samla ihop de sista stackarna, sen ska jag krypa ner i säng tillsammans med min ekonomibok, för imorgon bitti är det prov-dags!

God natt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss