enbart studier



De senaste dagarna har mitt liv bestått av ekonomiböcker, ekonomiberäkningar och ekonomiredovisningar.
Det stora projektarbetet skall vara inlämnat på måndag, och trots att jag tagit fram det då och då, så insåg jag häromdagen att jag har bråttom!

Så det har blivit ekonomi för hela slanten, och nu, en fredagkväll klockan 22,58 så tror jag att jag är klar....
Eller nja, allt ska renskrivas, organisationsscheman ritas på datorn och källförteckning skrivas.
Kanske jag inte var helt klar trots allt....

Känns som att helgen också kommer att gå till detta.
Fast imorgon så är det babaysim, kalas och middag... och där vill jag ju inte välja bort nåt!

På söndag är det kalas... Som jag också vill gå på!

Ja, det handlar om prioriteringar. Som hela livet gör.
Kanske får Anders ta med sig barnen och gå på kalasen utan mig, vi får se hur jag ligger till.

När det här väl är inskickat så kan jag börja oroa mig för provet. Härligt va! :-D

Ja ni hör ju vilken mysig fredagskväll jag har. Tur att Talang roat barnen, och Anders är ju ute på festligheter vilket betyder att det just nu ligger två söta killar i hans säng, och jag tror faktiskt att jag ska ta och krypa ner hos dem.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss