parmesanflarn och pepsi max

Det är vad jag sitter och mumsar i mig nu, klockan 22 på kvällen.
Oj, vad onyttig hon är! tänker ni nu.

Nja, både ja och nej.
Det är ju inte det nyttigaste man kan glufsa i sig, men just nu är det bland det bästa vi kan äta.
Anders och jag har nämligen inlett en stenhård 14-dagars gi-period här hemma.

Vi är inne på dag fyra idag.
Än så länge har det gått bra. Maten är ju suverän, förutom möjligtvis den auberginegratäng vi åt idag. Den var god till en början, men efter ett tag började den växa i munnen....

Jag bestämde mig redan dag ett att jag skulle få dricka Pepsi Max idag, och som jag har längtat..... Mmm, så smarrigt det var!!

Jag har tyckt att det har varit lite trist att jag inte ens fått på mig min förlovningsring, för att inte tala om kläder.
Min kära sambo var lika less, så vi är peppade båda två.
Sen får vi se om det ger resultat.... 

Så de första 14 dagarna blir det inget bröd, ingen pasta eller potatis, ingen mjölk och inget vin. Och inget socker!!!! Min stora last.... Men, det är klart jag fixar det! Kan jag få mvg på företagsekonomi så kan jag väl vara utan socker ett tag... eller...?

Mitt första mål är att bli av med 10% av vikten. OM jag nu lyckas nå dit så lovar jag att berätta! :-)

Minst 10 kg bort till det är dags att åka på semester i november!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss