motivationen, vart tog du vägen???


Idag känner jag mig seg och omotiverad till att gå dessa 12 000 steg.
Omotiverad till att göra någonting överhuvudtaget, faktiskt.
Kanske beror det på att jag har sovit så illa inatt.
När Anders klocka ringde i morse och jag hörde att Maya blev klarvaken i samma stund, så ville jag stoppa i öronproppar, vända mig om och somna om. Jag var inte redo att gå upp.

Men men.
Killarna är på studsmattan, jag tror att jag ska gå ut med dem en stund. När Maya sen vaknar så ska vi in till stan och träffa några vänner. Jag tror att det blir en sväng på Torekällberget. Det är ju i alla fall något som är roligt att se framemot!

Ikväll är det dags för afrodans, jag funderar på och gå och köpa mig en riktig stegräknare (jag har ju använt min mobiltelefon) så kan jag tillgodoräkna mig de stegen jag studsr runt till bongotrummorna.

Nä, upp och hoppa Jenny!!
Postat av: Jenny A

Tack för peppet Jenny, jag hade lite dåligt motivation, men så såg jag ditt "upp och hoppa" och det gjorde susen för mig också!

Hoppas ni får en supermysig påsk, kramar Jenny

 2011-04-20     12:24:37     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Anne

Hej! Annars kan du gå in på www.stegraknare.se och se olika motionsformer och där räkna om Afron dansen till steg redan nu?



Lycka till!

 2011-04-20     12:58:53
Postat av: Nina

Ja, det var segt idag. Jag försöker peppa mig själv till att gå ut på en promenad. Skulle behöva ha 5000 steg till:-(

 2011-04-20     18:06:51     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss