mysiga lördag

Idag har det varit riktig vårvärme, härligt! :-)

Vi åkte på babysim i morse. Denna gång stod jag på kanten med kameran i högsta hugg och försökte fånga Maya och pappa på bild så mycket som möjligt.

Sen har jag och Hannes spenderat eftermiddagen på vår nya, fina lekplats. Tarja och Markus var också där en stund.
Tiden rann iväg och vi blev kvar är en bra stund, till slut ringde Anders och undrade vart vi tagit vägen... Jag gissar på att det där kommer att bli nya träffpunkten här i Hölö i sommar. :-)

Sen satt vi ute i eftermiddagssolen och bara njöt av ett glas vin. Maya kröp på altan, vilket hon tycker är jättespännande. Hennes kläder är ju inte lika spännande efteråt, men vad gör det? Idag blev det dock hål i hennes nya byxor, det var väl någon liten träflisa som var i vägen för hennes framfart. Lite trist, men inget att göra åt.

Givetvis grillas det en dag som denna! Och ah, vad det smakade gott!

Och imorgon ska det bli lika fint väder, jippii!
Då står syrenflytt på schemat.

Jag plockade av och torkade ett gäng frön från vår stockros förra året, de tänkte jag stoppa ner i jorden också.
Nu vet inte jag något om när, var och hur de ska planteras, men jag testar lite så får vi se vad som kommer upp. Om det kommer upp något alls. :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss