påskutmaning



Jag läste på Ninas blogg att hon gtt med i denna utmaning, som går ut på att gå 12 000 steg per dag under påskveckan, den 18-25 april.

Bakom iden står en tjej vid namn Ella.

Nu hag har gått och funderat ett tag, men sen så tänkte jag att va fasiken, vad är det att fundera på!
Det är klart att jag ska försöka!

Vi får väl se hur det går, med alla tre barnen hemma och allt... Men jag ska försöka!
Om inte annat så får det bli sena kvällspromenader, efter att Anders kommit hem.
Så om det är någon som bor i närheten som vill haka på, välkommen! Jag har gärna sällskap!

För övrigt, gå in och kika på Ellas blogg, genom att klicka på bilden ovanför. En inspiration till oss alla!
Och anta utmaningen du med! :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss