trevlig valborg!

Ibland blir det konstigt här på bloggen, saker som jag inte riktigt förstår.
Nu hamnade mitt senaste inlägg innan inlägget före... Skumt.

Idag firas det Valborg här ute på landet!
Scoutföräldrar som vi är, så kommer vi att delta i fackeltåget genom byn, samt sälja lite korv och kaffe till sugna valborgsfirare. Så en lugn afton är vad det blir här.

Innan det är dags att bege sig så tänkte vi hinna med en grillning i alla fall.
OM vädret nu tillåter det, det börjar se lite mulet ut. Jag gick en promenad nyss, och då kom det en eller två små stänk, men jag hoppas det var något tillfälligt bara.

Ha en riktigt bra Valborg allihopa!
Postat av: Nina

Att inläggen hamnar före ett annat kan hända om man påbörjar ett inlägg och sedan sparar det som utkast och så publicerar men det inte förrän senare (t ex efter att du skrivit ett annat inlägg), då publiceras det då du har påbörjat att skriva inlägget. Hehe, svammel svammel, förstår du hur jag menar:)



Men om nu inte så var fallet, att du hade sparat det inlägget som utkast, så var det väl nåt annat knas.



Men du kan gå tillbaka till inlägget (där du skriver) och klicka på almanackan under rubriken, klicka på den dagen du vill att det ska publiceras och sedan kommer det upp en klocka så kan du skriva in klockslag om du så vill.

 2011-05-01     09:30:28     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ahaa, så kan fallet ha varit, att jag påbörjade inlägget en dag och avslutade nästa.... Tänkte inte så långt. Men smart det där med att man kan välja dag, det hade jag ingen aning om!

 2011-05-01     11:02:36
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss