mysiga torsdag

Idag åkte jag ner till stan för att köpa lite presenter, lite skol-grejer, kanske nåt annat också, och att hämta ut Mayas vinteroverall som hade kommit.
När jag halvstressade där så fick jag ett sms av Anders där det stod:

-Hon sover! Jag kan hämta Hannes.

Yes! Och yes!
Skönt att hon somnat, och jippii, jag behövde inte stressa längre!

Genast slog jag av på farten och började strosa lite till.

Till slut kom jag hem med följande:

-ett par jeans
-två tröjor
-lite prylar till köket
-en liten hjärta-skål till lite smycken
-en turkos bricka
-de presenter som skulle inhandlas
-almanacka, pennor och sudd. Jag fick presentkort på Akademibokhandeln av Anki och Kenneth när jag fyllde år, så då passade jag på att köpa lite sånt till skolstarten. Perfekt!

 
Dessa två toppar fick följa med hem, lite roliga vardagströjor.

Jag letade också efter en klocka, en billig sådan, för det har jag fått för mig att jag vill ha, men det hittade jag ingen. Får ta en runda i Stockholm på måndag när det är skoldags!
Postat av: Nina R

Jättefina tröjor...:) Var hittade du dem?? ;)

 2011-08-27     18:39:37
Postat av: Jenny

De är inhandlade på Kappahl. :-)

 2011-08-28     18:46:06     http://jennyjohannas.blogg. Se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss