bloggtorka

Det har varit lite stiltje här några dagar. Jag har inte haft nån som helst inspiration att blogga.
Jag har känt mig lite... lite nere. Inte ledsen eller deprimerad, utan bara lite låg.
Jag har ibland en liten sväng av lite "vårnedstämdhet", kanske den som gör sig påmind?
Andra har svackor på hösten, jag har det på våren.
Men som sagt, inget allvarligt. Jag repar mig! :-)

Det hjälper nog att ha något att se framemot.
På söndag ska jag och Anders ha en dejt på tu man hand, innehållandes middag och Queen. Mina föräldrar kommer hit och är med barnen så att vi kommer iväg.
Vi har ju barnvakt väldigt, väldigt sällan, men nu blir det i alla fall en liten stund.
Ska bli skönt att bara vara Jenny och Anders, inte mamma och pappa.

Och nästa vecka åker vi till Oslo ett par dagar. Vi ska hälsa på Therese, och barnen vill även hälsa på Alexander Rybak. Problemet är väl att han är här och dansar just nu... ;-)

När jag bokade hotell så blev jag alldeles förskräckt hur dyrt det var. Helt sjuka priser!
Och igår slog det mig: Det är ju VM där då! Holmenkollen kommer att invaderas av en massa skidentusiaster, och säkerligen kommer det att märkas av även i stan.
Efter en väldigt kort överläggning så bestämde vi oss för att åka i alla fall, vi behöver lite miljöombyte allihopa.
Och Lucas föreslog att vi skulle ta oss till spåren, så vem vet! Det kanske vi gör! Med den finska och svenska flaggan i högsta hugg! :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss