rum för en prinsessa

Nu börjar det ta form där inne i Mayas rosa tjejrum. :-)
Dock saknas fortfarande den mönstrade tapeten, men i övrigt är allt klart!
Till och med en egen Malm-byrå har hon fått. :-)

Jag passade på och ta fram några av hennes doppresenter. De får pryda byrån tills vi får upp hyllor.


En liten ballerina som fascinerade Maya med sin musik och dans. :-)


En fin rosa back där hennes gris och andra leksaker får bo.


Nu tror jag att vi överdriver lite i det rosa prinsesstänket, men både jag och Anders tycker att det är sååå roligt att inreda sött istället för tufft, vilket vi förut gjort, med Spindelmannen och döskallar.
Det kommer att bli lite färgglatt i hennes rum också, jag ska bara hitta lite roliga saker! :-)
Jenny, en gammal klasskamrat till mig, och ägare till denna blogg har lovat att skicka mig lite prover på olika barntyger, som skall bli till en gardin så småningom.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss