tapetstrul

Idag ringde de från färghandeln och meddelade att den tapet vi väntar på var restad, på obestämd tid!
Jaha, bara att börja om från början då. Eftersom den rosa tapeten redan är uppe så ville jag ju välja något ur samma katalog, så att färgerna blir rätt.

Den tapet som jag ville ha istället var också restad. På obestämd tid.

Till slut blev det den den vita med rosa konturer. Till vänster på bilden.


Jag tror att det kan bli bra i alla fall. Med den röda mattan och lite annat fint till.
Idag köpte jag en grön klädhängare till henne, som hon kan hänga upp små grejer på. Hur fint som helst!

Och det bästa var, att denna tapet kommer om två dagar, så i helgen kommer vi att bli helt klara med väggarna, jippii!!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss