Då var jag igång, lite i alla fall :-)



Jag har i alla fall läst min lärares meddelanden och plan inför kursen. 
Jag öppnade den en gång redan innan, men stängde ner sidan illa kvickt när jag börjat läsa... Men igår kväll tog jag mig i kragen och läste igenom allt.
Jag tror att det kommer att bli tufft, det kommer att krävas en hel del egen research. Här räcker inte boken, som den gjorde när jag läste A-kursen.

Hela kursen kommer vi att jobba med ett case, som han kallar det, som innebär att vi öppnar en importfirma av trendiga kökstillbehör. Det vi gör kommer att knytas ihop till detta företag, på ett eller annat sätt. Och kursen kommer att avslutas med ett större projektarbete gällande just "vårt" företag.

Jag väntar fortfarande på mitt kursmaterial som jag beställt, men efter att ha kollat runt lite på Jensen-online igår och faktiskt gjort lite brainstorming på den första inlämningsuppgiften, så börjar jag bli lite taggad! :-)
Jag SKA fixa detta! :-) 
Postat av: Jenny A

GILLA!

 2011-01-12     11:11:39     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Nina

Det är klart att du fixar det!

 2011-01-12     19:14:40     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss