en lagom fredag

Idag har vi haft en mysigt lugn fredag!
Vi började med babysim på morgonen (hrmh, den börjar 11,20, men det räknas som morgon här hemma hos oss..) och denna gången följde Hannes med och badade. Tyvärr kan han inte vara med i poolen eftersom han inte bottnar, men han satt på trappen och lekte med alla de små badkompisarna som de små får lockas med, bita på och ha som lockbete. Små gummidjur alltså. :-)

Vi gjorde något som kallas "kast med litet barn" idag, och det är just vad det låter som. Man kastar barnet till varandra! Och det är nog värst för mamma, händerna ville liksom inte släppa taget om den lilla...
Maya var lagom road av att bli kastad, jag tror att hon är lite för ovan vid hela badgrejen fortfarande.

I övrigt har det blivit lite plugg/bokföring, lite tacos, lite Let´s Dance, lite vin och lite ost och kex idag. Ganska lagom dag faktiskt! :-)

Jag känner mig toktrött, så det kanske är dags att krypa ner i sängen. Imorgon bitti är det Astras julgransplundring på Tom Tits som gäller!

Ååå, nu kom jag på att jag måste gå och bädda i sängarna innan jag kan slänga mig ner där... suck.
Fast krypa ner mellan rena sängkläder är bland det absolut mysigaste som finns! Och ska jag berätta en hemlis om mig själv...?
Jag har en liten tvångstanke om att jag vill ha nyrakade ben när jag lägger mig i nybäddat! Så eftersom jag bäddar rent varje fredag, så rakar jag även mina ben då.... :-) Vilka idéer man kan ha, eller hur! Så nu ska jag gå och bädda. Med mina nyrakade ben. ;-)
God natt.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss