frukost på sängen

Imorse väcktes jag av två glada söner, med frukost på sängen! De tyckte visst att det var dags för mamma att gå upp... ;-)
Halv tio smög de in, med youghurt, mackor och juice. Massor med mackor. :-)
Till och med Maya hade varit med och gjort frukost, Lucas hade tagit upp henne tidigare så att hon inte skulle väcka mig...
Ja, vad säger man? :-)

Nu är det inte meningen att de ska ta hand om sin lillasyster och servera mamma med frukost på sängen (även om det nu var supermysigt!!).
Ibland glömmer jag bort hur stor Lucas faktiskt är. Han är så duktig med sin lillayster, gosar med henne, busar med henne, matar henne.

Och ibland måste jag stanna upp och påminna mig själv om att mitt i all vardag och alla måsten så finns det två killar här hemma som behöver mig, oavsett hur stora och duktiga de än må vara.
Man tar gärna för givet att de sköter sig själva, men de är ju faktiskt bara barn.

♥ Mina bästa killar ♥


Nu ska vi göra oss i ordning och ta oss ut i pulkabacken en sväng, innan det är dag för alla vardagsbestyr! :-) 
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss