nyårsafton 2010

Jag hittade till slut en klänning jag kom i i garderoben, håret hamnade uppsatt med en klämma och vännerna kom till slut. :-)

Nina, Tarja, Mika, Elina och Markus dök upp på eftermiddagen, och vi tog en liten välkomstdrink innan vi högg tag i mat och annat.


Maya hade dagen till ära en liten klänning på sig, så klart! :-)


Kvällens meny bestod av en väldans massa smårätter, allt från kycklingspett till bruschetta, fikonrullar, fyllda champinjoner och olika snittar. Som vanligt när vi är i farten så blir det väääldigt mycket mat...

   
  

Efterrätten bestod av en creme brule, vilken jag inte var helt nöjd med, och en semi freddo med apelsinsmak, vilken smakade desto mer. :-)

  

Kvällen gick alltså till att äta, umgås, skratta och diskutera allt från trasiga mobiltelefoner till vad som komma skall med det nya året. :-)

När klockan närmade sig tolvslaget och det var dags att korka upp skumpan och bege sig ut för att skjuta raketer, så fick Hannes lite panik över de höga smällarna. Så det slutade med att han och jag släckte ner i hans rum och stod i fönstret och tittade på alla fina raketer.

Anders hittade Jerry och Mina ute på gatan och de följde med hem till oss, och vi dukade fram lite ost och kex.
Jag och Nina var de sista tappra som kom i säng, runt en sisådär klockan 4.

Tarja, Markus och Nina sov över här, och på förmiddagen kom Mika och Elina hit också, och så åt vi världens godaste brunch! Allt som blev kvar igår åkte upp på bordet, och det var precis lika gott idag! :-)

Tack mina finaste för ännu en minnesvärd nyårsafton, ♥ 2010 denna gång ♥.

Postat av: Tarja

Tack själva för att vi fick komma och fira med er! Och tack för att ni finns i våra liv <3

 2011-01-01     21:36:45
Postat av: Nina

Jag har fortsatt att skratta här hemma:-)



Tack för en skojig kväll och natt ♥



 2011-01-02     10:07:50     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss