röriga dagar

Ja. lite rörigt har det kännts senaste dagarna. Jag har försökt bli klok på hur jag ska lägga upp studierna, men kom på att jag har fel bok från förra kursen.... Mailade läraren, och ja, han tyckte jag skulle ha den rätta. Så nu har jag beställt ännu en skolbok. Ett gäng hämtade jag ut igår.
Har dock inte kommit igång alls än, mer än vad jag brainstormade lite häromkvällen. DÅ var jag lagom kaxig...
Får ta mig i kragen och sätta mig i helgen sen stund.

Sen är det en engelsman som håller på och tokmailar mig om Polon! Problemet är, att han är ute på sjön och ligger just nu nånstans i Karibien, men är very interested in the car! Återkom när du är hemma igen, tycker jag... OM han nu ens bor här, vilket jag antar eftersom han hittat annonsen.

Min lilla pappa har legat på sjukhuset några dagar igen, denna gången för hjärtat. I tisdags fick han en hjärtinfarkt. De har lyckats spränga tilltäppningen med en ballongsprängning, eller vad nu heter. Han mår ganska bra nu, och får komma hem idag. Lilla pappa.

Nä, nu får jag rycka upp mig och ta tag i saker och ting!
Ikväll ska jag på födelsedagsfest iaf, och det ser jag framemot! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss