vardag igen



Imorgon är det dags att åter hälsa vardagen välkommen.
Jag har lite blandade känslor inför detta. Det har ju varit helt fantastist att få vara hemma tillsammans så här länge som vi fått. Samtidigt så känns det nästan ok att gå upp tidigt igen, få ordning på mattiderna och få lite andra rutiner också.

Vi har ju helt vänt på dygnet, och jag är den som mest har vänt på timmarna här hemma hos oss. I morse väckte Anders mig kvart över nio, men jag var sååååå trött och ville bara sova vidare. Morgontrött som jag är. :-)

Men från och med imorgon är det lite disciplin som gäller. Ikväll ska jag tömma kyl och skafferi på alla godsaker, för äntligen har jag fått med mig Anders på lite viktbekämpning!
Idag har vi handlat hem massor med frukt och grönt, nu är det slutsnaskat på kvällarna!
Och denna gången känner jag mig motiverad, för nu är jag less på att gå i mammakläderna!!!!!
Vet dock inte om jag vågar lova att skriva viktförändringen här, jag gjorde ju det förra gången och det höll ju inte riktigt... :-/ Vi får väl se hur det blir med den saken!

Och imorgon är det ju dags för mig att åka på "upprop" på Jensen i Stockholm, dags att sätta sig i skolbänken igen! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss