en kväll på stan

Det var vad jag hade igår!
En fantastisk kväll med mina kollegor. Chefen bjöd på mat på fd Texas Longhorn (jag lär mig aldrig vad den heter idag...), sen gick vi vidare till Barolos uteservering och avnöt ett antal glas rosé. :-)
Inte förrän de stängde på kvällen/natten var jag beredd att åka hem, och då ringde jag min alldeles egna chaufför Tarja som kom och hämtade mig. :-)

Nu är det helt plötsligt verkligt att jag inte ska tillbaka till dessa människor, och ja, jag kommer att sakna er!
Men trots att jag inte finns på jobbet så hotade jag med att följa med på varenda party de har, så det så! ;-)

En kväll med mycket skratt och massor med babbel, tack bästa ni!!
Jag bjuder på en bild tagen igår av Thomas, när jag och Linda är som vackrast. Var så goda. :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss