hos anna


Anna och Maya.


Jenny och Monika.


Maya och Cliff gör bekanskap.

Idag hade jag och Maya träff med Anna, Jenny och Monika hemma hos Anna.
Hon hade gjort en supergod kycklingsallad som vi njöt av tillsammans med dressing och baguette.

Maya var lite rädd för Annas hund Ciff till en början, men sakta men säkert kaxade hon till sig och innan vi gick så vågade hon sig på Cliff-stackarns svans, öron och päls. Och inte så försiktigt längre heller... 

Det var en trevlig stund som försvann alldeles för fort!
Det var mysigt att sitta och prata om allt och inget, och kollegor som vi alla är så blir det ju en hel del arbetsprat.
Och jag tror nog att jag hoppas på att komma in på skolan i höst, det var vi nog alla överens om... ;-)

Tack tjejer för en härlig dag, hoppas vi ses snart igen!
Postat av: Anna

Ja, det är alltid trevligt att träffas och prata. Jag känner också att jag trivs bra hemma när man hör om jobbet...

Håller tummarna för att du kommer in i skolan.

Vilken guldklimp ni har!

Kram Anna

 2011-06-14     20:30:48     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Tack själv, supertrevligt!!

Kul att träffa Maya, hon är ju så go´!

Ses snart igen, kram

 2011-06-14     23:41:54     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss