kalas




Idag firade vi då äntligen Mayas allra första födelsedag med släkt och vänner (dock hade vi missat att maila ut inbjudan, så gästerna själva fick fråga om kalaset.... ursäkta för det!).
Hon trivdes med uppvaktningen och var överförtjust över alla fina snörena som prydde paketen. :-)

Det blev en hel del underbara sommarklänningar och små söta tights. Lite leksaker i form av vattenkanna, hink och spade och lite tallrikar och bestick. Bland annat.
Maya tackar och bockar så mycket för uppvaktning och presenter!


Cupcakes, bullar, chocolate chip cookies och tårta. Tycker dock att gästerna fikade lite dåligt, fick en hel tårta över... :-)

Det var en trött liten tös som nästan somnade till vällingen ikväll.
Tror hon kommer att drömma om alla fina kläderna.... Eller är det mamma som gör det tro? ;-)
Postat av: Nina

Hihi, jag tänkte på allt du bakat;-) Jag tror inte att gästerna fikade så dåligt, jag tror att ni överdrev aningens med bakandet;-)



Tack för en mysig fikastund, en ny klänning ska fixas imorgon:)

 2011-06-06     22:40:15     http://niiina.blogg.se/
Postat av: Anna

Wow, det ser ju ut som värsta taxinge-bordet med fikabröd, vad duktig du är! Stort grattis till fina Maya på din första födelsedag! Snart får jag krama om er! Välkomna på tisdag, kram Anna

 2011-06-09     10:51:45     http://www.anna-lindkvist.bloggagratis.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss