tråk/moff-helg

Ja, den här helgen har faktiskt varit ganska trist.
Maya åkte på feber på fredagskvällen, och den har hållit i sig hela helgen, så vi har varit hemma och inte gjort speciellt mycket.

Och när jag har tråkigt så går jag i skafferiet och letar efter något gott att stoppa i munnen. Hemska vana!
Men tyvärr är det så illa, i brist på annat att göra så springer jag där och tror att jag kan hitta något som jag missat de övriga sju gångerna jag rotat däri.

Jag är ingen chipsmänniska överhuvudtaget, men den här helgen har jag proppat i mig chips både lördag-söndag!
Av tristess? Å fy vad hemskt det låter....

I morse vaknade jag med en proppmätt och uppsvälld känsla, inte värt det där moffandet!
Maya verkar piggare idag, tror att hon var feberfri redan igår. Så idag kanske vi kan ta oss för något.

Läget just nu:
Regnet vräker ner.
Killarna ser på film där uppe.
Maya sover sin skönhetssömn.
Jag skulle behöva ta och rensa lite i barnens byråer.
Kanske lika bra att ta tag i det.
Annars trycker jag väl i mig en massa onyttigheter igen...

Ikväll får det bli en lååångpromenad!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss