utan tvättmaskin...



Vår tvättmaskin gick sönder förra veckan, det dök upp ett larm gång på gång.
Jag googlade efter fellista på nätet, hittade en, gjorde det som stod att man kunde göra själv, men larmet kom tillbaka.
Anders slet bort vattenslangen och kontrollerade att det inte låg någonting där, men larmet återkommer hela tiden.

Imorgon kommer då äntligen servicepersonal från Electrolux och ska titta på den.
Maskinen är bara 3 år, lite längre än så tycker jag nog att den ska hålla.

Men jösses vad tvätthögen växer i snabb takt...
Normalt håller jag efter ganska bra så det blir sällan de här jättehögarna, nu har jag båda tvättkorgarna fulla, samt fullt i trådbackarna i tvättstugan.
Det börjar bli tomt i barnens klädlådor, själv letar jag efter halvanvända plagg som kan användas nån dag till...

Får han ordning på maskinen imorgon så vet jag vad jag gör de närmsta dagarna. Tvättar.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss