jobbiga prickar

I somras drabbades min familj av konstiga prickar, och nu verkar dessa ha återvänt. Tyvärr i något allvarligare form.



Hannes har fått nässelutslag. Tror vi att det är i alla fall.
Jag har varit i kontakt med både Vårdguiden och vårdcentralen, och egentligen finns det inget att göra mot nässelutslag. Lindra klådan med receptfri histamin och smörja honom.

Men inget av detta har hjälpt, och i helgen har utslagen varit värre än någon gång under de två veckor de kommit och gått. Jag tycker att ansiktet har svullnat upp lite också.

Så imorgon ska jag dra med honom till doktorn. Jag tänker tjata tills vi får en tid.
Det minsta de kan göra är, att skriva ut något mot klådan.
Annars får de med smått frustrerad mamma att göra.
Postat av: Nina

Men skruttgubben då!

Det vore väl onekligen bra om någon kunde titta på honom, så tjata på du! Och visst är ansiktet svullet, i alla fall ser det ut så på bilden.

 2011-03-27     22:26:25     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss