killkalas och tjejkalas

Dagen idag har spenderats på Heron City.
Lucas hade bjudit med sig några killar på lunch och discobowling.

Trots ett proppfullt Heron så gick allting hur smidigt som helst.
Jag och Anders hejade vilt på bowlingmästarna, och vi var lite beredda på lite småtjafs och sura miner ifall det inte gick bra för någon.
Vilket vi gjorde helt i onödan. Det var enbart glada miner och nöjda grabbar som bowlade.

Sen blev det valfri lunch (thank God att det bara blev mat på två olika ställen...).

Vi hade lyckats pricka in en dag då det uppträdde några artister från Melodifestivalen, och de grabbarna hann se var Linda Pritchard och The Moniker. Tyvärr missade vi Eric Saade med en halvtimme eftersom vi var tvungna att åka hemåt.

Stor cred till alla grabbar! Vilka trevliga prickar, varenda en!

Nu sitter jag här och väntar på att Tarja ska komma och hämta mig. Ikväll är det dags att fira en 35-årig Nina!
Och det känns lite ovant, för det är första gången på 1,5 år som jag inte tar bilen då det är partaj. :-)

Det ska bli hur mysigt som helst att få kackla med ett gäng härliga tjejer! :-)

Ha en fin lördagkväll allihopa! ♥

Postat av: Jenny A

Halloj! Fin pingla :)

Hoppas du har det supertrevligt ikväll!! Det är du värd!

Ja, gärna lunch!! Tisdag eller onsdag, kram Jenny d.ä.

 2011-03-19     19:17:45     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss