nu börjar jag lessna

Det känns som att mina senaste inlägg mycket har handlat om täppta näsor, feber och tristess.
Och tyvärr ser det ut att fortsätta så.

Det blev ingen afrodans för mig igår, istället steg febern upp till 38,5 igen.
Jag fick ringa hem Anders också, för jag fick samma magonda som jag hade i höstas, när jag hade misstänkt blindtarmsinflammation.
Det gav med sig lite under kvällen, men det är ömt och känns lite svullet än.
Så lilla sambon fick jobba hemifrån idag, eftersom jag inte kan bära Maya.

Näsan är täppt idag med, och jag känner mig urrig, men jag ska nog trycka i mig ipren och nässpray och ta tag i skolböckerna. Jag har inte öppnat dessa på ett par veckor, och det börjar kännas som att jag börjar få lite bråttom med lite inlämningsuppgifter...

Samtidigt så funderar jag på om det kanske är dags att gå och besöka vårdcentralen, känns som att febern borde ge med sig...

Ibland skulle jag önska att man kunde göra som vi gör på robotarna och maskinerna jobbet:
Pausa alla måsten över en dag och göra en grundlig service på kroppen, kontrollera att allt fungerar, fylla på eventuella behov, skriva u.a. och sen fortsätta med livet. Det vore väl nåt?
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss