dagis-dax!


Idag kom ett erbjudande på dagisplats till Maya. Den 22/8 är det dags för henne att börja.
Jag känner mig kluven, som så många gånger förr. Hon är ju så liten, min lilla tös.
Ska hon ut i stora,vida världen? Hur ska hon klara sig utan sin mamma....? Eller hur ska mamma klara sig utan henne kanske är mer rätt att skriva...

Nåväl, än har vi en hel sommar på oss att njuta av varandra!
Hon har blivit så gosig, kramas och dyker in i famnen.

Idag kom det ett tydligt "mamma" ur hennes söta mun! Jag har tyckt ett tag att det har varit något som liknat "mamma", men idag var det ingen tvekan!
Jessica och Elin har hållit oss sällskap idag, och hon höll med mig; visst var det så!
Ett sött "mamma". Från min prinsessa ♥
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss