det kom ett mail...

...från FEI, Företagsekonomiska Institutet, en av skolorna jag sökt in till, och de bad mig komma och göra test hos dem, då jag är behörig med mina betyg! Weiii!!

Så nästa torsdag ska jag dit och göra engelska- och matte-test!
Jag blev lite nervös, och funderade på hur jag skulle kunna föbereda mig.
Kom fram till att jag inte kan det, eftersom jag inte vet vad testet innehåller. Kanske skulle jag kunna läsa lite engelska, eller se ett par filmer utan text... bara för att. Jag tror dock att engelskan kommer att gå bättre n matten...

Eller så går jag dit och gör mitt bästa och hoppas att det räcker!
Lite spännande, tycker jag! :-)
Postat av: Jenny A

Åh, spännande! Lycka till!!

Kram Jenny

 2011-05-11     15:46:31     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Anki

Va kul lycka till,du fixar det du är jätte duktig,kram....

 2011-05-11     22:19:46
Postat av: Nina

Spännande:)

Och lycka till!

 2011-05-12     18:29:28     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss