i öronen


Jag har knappt någon musik i min telefon, så när jag är ute så lyssnar jag på radio, oftast Rix FM.
Men tyvärr, när man vill ha tempo så märker man hur mycket soft musik det spelas. För att inte tala om all reklam!
Jag brukar hinna med en eller ett par upptempolåtar på en runda på ca 60 minuter, annars är det bara lugnare musik.
Så jag tror att det minsann är dags att fylla telefonen med lite bra musik! :-)
Jag önskade mig ett par braiga hörlurar, såna där ordentliga, inga som man stoppar in i örat, men tydligen så är min dumphone för gammal och omodern för sådana lurar...
Så jag får tampas med dessa ett tag till, och samla ihop dem när de ramlar ur när jag springer.
Men den är snygg, min telefon... ;-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss