imorgon är det dags...

...för det första intagningsprovet inför höstens eventuella skolor! Lite pirrigt är det allt.
Men jag ska ta det lugnt och inte stressa, då blockerar jag bara mig själv.

Men innan det är dags att gå till skolan, så tänkte jag kika lite om jag kanske hittar något roligt att ha på mig på kryssningen. När jag nu ändå är i Stockholm menar jag...
Sen har jag bestämt träff med Marjo, som jobbar mitt i smeten, så en tjejlunch klämmer jag in också. :-)
Förena nytta med nöje, inte sant? ;-)

Idag har jag fått mail från ytterligare en skola att jag är behörig, och ska göra ett test även hos dem! :-)
Men en sak i taget.

Så, mina vänner, håll era tummar imorgon!
Postat av: Jenny A

Spännande, lycka till, håller tummarna och tårna så hårt jag kan :)

Kram Jenny

 2011-05-19     07:06:21     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss