trötter


Den senaste tiden har jag sovit dåligt på nätterna, jag ligger vaken och tänker och funderar.
Tankarna snurrar i huvudet och jag kan inte slappna av.
Det har hänt mycket sista tiden och tydligen kan jag inte koppla bort det nattetid, som man borde.

De senaste två dagarna har vi haft barnens kusiner här och med två småbarn i sovrummet så har jag inte sovit speciellt bra.
Maya har blivit snorig och jag har legat och lyssnat på henne, och rusat upp så fort hon gnällt till, vilket hänt ett gäng gånger, för att hon inte ska väcka kusinen.

Och när jag ligger där, vaken och med full aktivitet i mitt lilla huvud, så blir det ju inte bättre av att ha en som snarkar brevid sig. Man kan bli väldigt irriterad på det ljudet också...

Nu sover Maya och jag tror att jag ska försöka passa på och göra det samma.
Jag gillar inte att sova på dagen egentligen, men sover man inte på natten så får man offra någon timma av soltimmarna.

Förhoppningsvis vänder det någon gåg.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss