älskar det här!!




När jag gick ifrån skolan häromkvällen, så gick jag och njöt av den underbart mysiga julbelysningen som har börjat pryda Stockholms gator.
Jag förökte fotografera så gott det gick med min mobil, men känslan saknas lite i bilderna. Det var betydligt finare och maffigare än vad det ser ut som på mina fjuttiga bilder. :-)

Anders ringde mig när jag gick där och mös, och jag kom på mig själv att inte skynda till tåget, när jag för en gångs skull inte behövde hämta barnen.

Jag älskar denna tid, älskar att se all fin belysning, strosa bland en massa fina skyltfönster och klämma på tomtar på affärerna.
Första advent är den absoluta favorithelgen för mig.

På söndag blir det fira bästa systersonen på hans 20-års dag, sen blir det pepparkaksbak, lite glögg och massor med mys.
Me like. :-)

P.s. Råkade se på Gomorron Sverige på svt härommorgonen, och de visade hur julbelysningen på Champs Elysées tändes, jag tror att jag har något riktigt häftigt att se framemot. Ville bara dela med mig. ;-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss