en fundering


Jag satt här och funderade över hur jag kände mig igår.
Och vet ni vad?
Jag kände mig snyggare än jag gjort på flera år!

Någon annan märker nog ingen skillnad, men tack vare de 12 kilorna jag blivit av med så kände jag mig finare än på länge.
Klänning, stövlar, kappa, smink, smycken och lite lagom roligt hår (hann inte klippa mig innan så det fick bli uppsatt...).
Ja, mer än så behövdes inte för att få mig att för tillfället må bra.

Gissa om jag är sugen på att bli av med de sista 8-10 kilorna också! Om inte annat, så kanske för att få göra mig fin någon fler gång. :-)
Postat av: Katja

Bild, bild, bild - eller kanske en träff så man får se "live"!

 2011-11-06     20:38:53
Postat av: Jenny A

Härligt att höra, you go girl!!!

Kram Jenny

 2011-11-06     21:14:12     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Tyvärr har jag ingen bild att visa från i lördags, vi får väl ses irl, och klä upp oss lite. :-)

 2011-11-07     21:12:08     http://jennyjohannas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss