flygresan


Ja hur gick det att flyga nu då?
Det gick faktiskt jättebra!!!

Den största skillnaden var innan resan; förut har jag inte sovit på två-tre nätter innan jag ska iväg, nu däckade jag när jag la huvudet på kudden och sov ända fram till klockan ringde tidigt på morgonen.

Jag var hur cool som helst ända fram till planet taxade ut och ställde sig på startbanan, då kom det någon liten tår, men det gick över så fort vi lyfte.
Och hem gick lika bra.

Nu hade vi tur och ha kanonväder både när vi flög dit och hem, helt vindstilla och inte ett moln, varken på väg upp eller ner.
Så det var lugna och behagliga resor, och jag känner absolut att jag kan flyga igen!
Ja, det är nästan så att jag ser lite framemot det. :-)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss