torsdag

Igår kom mina arbetskamrater hit på en lunch. Vi satt ute i solen och pratade och skvallrade om det senaste, och jag kunde nöjt konstatera att det är sååå skönt att vara hemma, för på jobbet verkar det vara fullt ös! :-)
Lite annat än våra slöardagar här hemma... ;-)

De hade med sig massa fina presenter, bland annat underbara kläder, en Bukowski-nalle, vilka jag är så svag för, och en söt bok, som säkerligen kommer att läsas om och om igen. :-)

Det var riktigt roligt att träffa gänget igen, jag har ju trots allt varit ifrån jobbet några månader nu!
Tack alla ni för besöket, och inte minst de jättefina sakerna Maya fick!


Hela gänget...


...förutom Billy som hunnit åka och därför får vara med på en egen bild. :-)


Den jättefinafina mor- dotterbuketten!

Postat av: Jenny A

Det var jättetrevligt och mysigt!!! Och pajerna som var såååååå goda!

Maya är så söt och såg ut att trivas!

Ha en fortsatt underbar sommar, kram!!

 2010-06-19     12:18:05
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss