latin moves


Det var vad som stod på chemat på dans-mixen igår.
Jag tycker att jag har hyfsad taktkänsla och har gått några danskurser.

Men om jag trodde att jag skulle fixa detta också, så får jag nog inse att så inte blev fallet.
Det var mycket "höfterna, kom igen, höfterna!, juckande och skakande.
Jag hade fullt sjå med att hänga med i grundstegen, så det där med juck och höfter fick komma lite i andra hand för min del.

Det var en upplevelse, men latinska rytmer var kanske inte riktigt min grej. 
Trots att (och tur väl det!) det inte fanns någon spegel framför, så skrattde jag gott åt mig själv. :-)
Men jag kommer nog att testa igen, för det var kul för sinnet, blev en hel del finssande. :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss