Det kom ett brev

Denna gången från Hälsoenheten. Min bm tyckte ju att jag skulle söka hjälp för mitt sockerberoende och skickade därför en remiss till Luna, där Hälsoenheten ligger.
Jag ska börja gå på föreläsningar 1 gång/vecka och sen kommer jag att få mer individuell hjälp, om jag förstått allt rätt.
Det känns som att jag ska på nån sorts avvänjning, och det är det ju också på sätt och vis.
Det ska bli intressant att prata med dem och höra hur de kan hjälpa just mig. Jag har ju försökt att bli kvitt sockret själv, ett flertal gånger under de senaste åren, med mindre lyckade resultat...
Mycket handlar ju om vanor, precis som för rökare och andra med andra dåliga vanor.
Jag kommer att ge allt, för det här är verkligen något som jag vill lyckas med!


Ajöss med er...
Postat av: Anonym

Du får bli min personliga coach sen! ;)

 2010-04-07     17:35:15
Postat av: Jenny

Klart jag blir, bara jag vet vem jag ska bli det åt! ;-)

 2010-04-08     11:40:30
Postat av: Katja

Det är mig du ska bli det åt :)

 2010-04-08     18:09:07
Postat av: Jenny

Ah, givetvis! :-)

 2010-04-08     19:49:26
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss