Hemliga lappar....

Igår kväll stod Hannes i badrummet, redo att hoppa in i duschen, då jag kom upp dit.
Följande diskussion äger rum:

Hannes - Såg du min lapp?
Mamma - Nej, var då?
Hannes - Men jag hade ju skrivit en lapp till dig om var jag var.
Mamma - Nej, jag måste ha missat den.
Hannes - Så det var inte därför du visste att jag var här?
Mamma - Eh, näe...
Hannes - Då hämtar jag den och lägger den här inne så du ser den.

Han piper iväg och lägger en lapp med följande småkryptiska meddelande på byrån i badrummet:



Självklart, nu vet jag ju var han finns... :-)
Det första han skriver (försöker åtminstone), förutom sitt namn! Min duktiga kille!
Postat av: Anonym

Åh, helt klart och tydligt står det ju att han är i duschen:-) Sötis!

 2010-04-10     19:41:09
Postat av: Katja

Underbart - spara lappen och skriv historien bakom, vilka minnen att läsa upp på hans bröllop eller nåt :)

 2010-04-11     13:17:28
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss