Shopping

Jag och Linda har spenderat en väldigt trevlig dag i Skärholmen idag, och kom båda två hem med lite smått och gott. Jag har kikat på en tunika på Lindex, men bestämde mig till slut för att vänta till det lilla livet kommit till oss (behöver jag ens nämna att shopping inte är det roligaste just nu...?).
MEN! Så hängde den där idag och bara ropade på mig, och vips så stod jag vid kassan och betalade! Och det bästa av allt: normalpris för denna var 349:-, idag, endast idag, kostade den 99:-! Kanske därför jag slog till! :-) Anders brukar skratta åt mig när jag säger att jag "tjänar" pengar vid såna här tillfällen. Men jag gör ju det! :-)



I övrigt blev det lite byxor till barnen, något linne till mig, och lite annat smått och gott.

Vi hann med en trevlig och lugn lunch också, och jag kunde ju inte motstå sushi denna gången heller. Så en mama-sushi blidde det!

Idag var det även dags för föreläsning nummer två på Hälsoenheten, och näe, jag kan nog inte påstå att jag fick nån direkt motivation denna gången heller. Fast föreläsningen var bättre idag och vi "patienter" var mer delaktiga i samtalen. Kanske berodde det på att det nu var andra gången vi sågs och kände oss lite mer bekväma med varann? Det är en salig blandning av folk, men det är lite det som är roligt, alla bidrar med sitt sätt! :-)

Nu ska jag gå och gosa med barnen en stund, sen ska det laddas för fuskbyggarna, ett kanonprogram!
Postat av: Jenny A

Det låter mysigt! Fin tunika, klart du inte kunde missa det fyndet!! :)

Kram och ha det så bra!!

 2010-04-22     00:33:40     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss