välkommen vardag

Idag försvann Anders till jobbet och grabbarna till skolan, och här sitter vi tjejer, Maya och jag.
Det är så tyst och lugnt.
Lite... tråkigt faktiskt.

Denna sommar har varit en once-in-a-lifetime!
Anders semester kunde inte ha börjat bättre; på hans första semesterdag kom hon, lilla prinsessan. 
Sen följde 13 härliga veckor tillsammans.


Men, nu är vi tillbaka i vardagen och även om jag mer än gärna hade förlängt den gemensamma ledigheten, så känns det helt ok.
Har vi tur så blir det lite förändring för oss i höst... berättar mer senare när vi vet mer!

Jag ser faktiskt lite grann framemot hösten, jag är lite av en höstmänniska.
Soliga, fina höstdagar är så mysigt! När naturen är så otroligt vacker med alla sina färger.
Då tar jag gärna på mig ylletröja, fingervantar och kängor, och beger mig ut bland alla löven.
Myser med tända ljus inne, njuter av att byta ut grillen mot mustiga grytor.
En del blir deprimerade under hösten, jag mår jättebra. Våren brukar vara min tunga period, men det är långt dit än så länge!

Jag kommer att plocka fram korten från sommaren ett gäng gånger och minnas hur underbart härligt vi hade det.
Men nu välkomnar jag hösten, även om jag kommer att behålla sommarkläderna framme ett tag till, för än så länge väntar jag nog på den där värmen som skulle komma från Spanien... Lite brittsommar, ja tack! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss