Julgransplundring och 40-års fest!

Igår började vi med Astras årliga julgransplundring, som i år var på Tom Tits. Det var underhållning för barnen, fika och givetvis alla dessa experiment som Tom Tits vanligtvis bjuder på.
Efter tre timmars lek var det dags att lämna barnen hos mormor och morfar för att på kvällen gå på fest.
Vi, som har barnvakt så ytterst sällan, njöt av att vara själva en stund, och att få göra oss i ordning i lugn och ro.

Det var Mika som var födelsedagsbarnet, och det bjöds på en fantastisk buffe beståendes av diverse pajer, sallader, lasagne, cannelloni (min nya favvo!), och massa annat smått och gott. Proppmätt var bara förnamnet när jag äntligen kunde sluta äta.....

Sen var det fest med allt vad det innebar: dans, musik, diskussioner, skratt och ännu mera skratt! :-)
Trött men nöjd fick jag ge mig av hemåt strax före 02, då orkade jag helt enkelt inte längre!
Tack Tarja och Mika för en fantastisk kväll!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss