hett var det här!

Idag har det varit riktigt varmt! Temperaturen i poolen har till och med stigit till 20,5 grader, så barnen har legat i och plaskat med kompisar.
Jag har traskat mellan skuggan ute och Maya inne, sodastreamern har gått varm och bubbelvattnet har väl sällan smakat så bra!

Jag och lillstumpan åkte in till stan och träffade Nina en sväng, sen kom vi hem och avnjöt en, ÄNNU en, smarrig grillmiddag. :-)

Det har blivit ett par kubbmatcher ikväll, och Hannes har tokdominerat, påhejad av lillasyster. :-) Han spöade både pappa och storebror med kompis, och jösses vilken stolt kille vi hade sen! :-)

Morgondagen lovar visst ännu varmare, så det blir nog en strand nånstans. Jobbigt att inte få bada bara... Jag får nöja mig med att doppa tårna och se på när de andra plaskar.

Nu sussar Maya, och jag tror att jag ska lämna grabbarna uppe själva, och göra henne sällskap.
God natt.

Postat av: Nina

Åh, den där poolen lockar nu:)



Det var så mys att träffa er igår:)

 2010-06-29     17:29:57     http://niiina.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss