Ett brev kom med posten.....

...med avsändare Försäkringskassan:

"Försäkringskassan har beslutat att du har rätt till havandeskapspenning."

Vilket betyder att jag jobbar tre veckor till för att sen stanna hemma och ta det lugnt i väntan på att det nya lilla livet skall komma till oss! Känns underbart!
Då kan jag koncentrera mig på och ge min energi och ork till mina två hjärtan här hemma. Vara hemma med dem på kvällarna. Hjälpa till med läxor. Och ORKA vara en bra mamma.


Dessutom sjukskrev läkaren mig 25% igår, så de sista tre veckorna jobbar jag 6 timmars dagar, vilket framför allt underlättar kvällsveckorna.
Jag känner mig så här lättad, glad och nöjd just nu!
Postat av: Jenny

Härligt!!

Kram

 2010-03-14     20:03:58     http://ljusaheminredningstankar.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss