orolig bebis?

Igår kväll trodde jag nästan att nånting var på g, för hela kroppen kändes konstig och... annorlunda.
Bebisen verkade jätteorolig, och stökade runt runt runt i flera timmar, jag hade tryck och lite mensvärk mot nedre partiet, mådde jätteilla till och från, ja, till och med foglossningen kändes som bortblåst!
 
Jag sprang på toa hela kvällen, och vred mig i det osköna som bökandet neråt förde med sig. Jag, som aldrig äter värktabletter övervägde att trycka i mig nångting, vad som helst, bara för att kunna sova. 
Men sen strax efter ett blev det plötsligt lugnt i magen och det lilla livet fick världens hicka. För att sedan tydligen somna, för då försvann bökandet, smärtan, illamåendet och värken i bäckenet kom tillbaka...

Så nej, ingenting denna gång. Nu är det ju två veckor kvar till bf, så kroppen och bebisen tränar väl sitt samarbete inför nästa steg! :-)



Nu ska jag åka till stan och skämma bort mig själv lite hos frissan! :-)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss