heminredningsparty

Det var vad som stod på schemat igår!
Jag, Maya och Nina åkte hem till Jenny, och oj vad jag hade kunnat shoppa. Synd att föräldrapenningen inte ger så mycket inkomst, då måste man tyvärr hejda sig....

Det fanns lyktor och ljusstakar i alla tänkbara former och utseenden, kuddfodral, dukar, handdukar, tallrikar, glas och dekoration av diverse sort.
Jag handlade ett par grejer, ni ska få dem sen när de kommer!
Om ni är nyfikna på vad de har för saker, så kan ni gå in här och kika.

Idag är det blåsigt och nån snöblandad slask som faller från himlen, så vi har faktiskt inte varit utanför dörren än.
Istället kröp jag upp i soffan och såg på lite inspelade program från veckan.
Och Maya, ja hon verkar inte heller så intresserad av vädret, för hon sussar så sött i sin säng. Mitt ♥.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss